Käyttäjän muokkaukset
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
- 22. maaliskuuta 2011 kello 18.42 (ero | historia) (+280) U Keskustelu käyttäjästä:Portteri (Ak: Uusi sivu: Autoni on VW-TRANSPORTER -02 T4 2,5 TDI ja ongelma on turvatyynyn (ohjauspyörän) johdon irtoaminen keskinavasta. Siitä irtosi vastusrullat ja muut tilpehöörit.Onko kellään tiet...)