Ero sivun ”Keskustelu käyttäjästä:Portteri” versioiden välillä
Siirry navigaatioon
Siirry hakuun
(Ak: Uusi sivu: Autoni on VW-TRANSPORTER -02 T4 2,5 TDI ja ongelma on turvatyynyn (ohjauspyörän) johdon irtoaminen keskinavasta. Siitä irtosi vastusrullat ja muut tilpehöörit.Onko kellään tiet...) |
p (siirsi sivun Keskustelu:VAG Airbag-vikojen korjaaminen uudelle nimelle Keskustelu käyttäjästä:Portteri) |
(ei mitään eroa)
| |
Nykyinen versio 23. maaliskuuta 2011 kello 18.02
Autoni on VW-TRANSPORTER -02 T4 2,5 TDI ja ongelma on turvatyynyn (ohjauspyörän) johdon irtoaminen keskinavasta. Siitä irtosi vastusrullat ja muut tilpehöörit.Onko kellään tietoa että saisko korjattua muutenkuin ostamalla uuden Airbagin. On meinaan sairaan hintainen uusi.