Keskustelu käyttäjästä:Portteri

Kohteesta AutoWiki
Versio hetkellä 23. maaliskuuta 2011 kello 18.02 – tehnyt Tapi0 (keskustelu | muokkaukset) (siirsi sivun Keskustelu:VAG Airbag-vikojen korjaaminen uudelle nimelle Keskustelu käyttäjästä:Portteri)
(ero) ← Vanhempi versio | Nykyinen versio (ero) | Uudempi versio → (ero)
Siirry navigaatioon Siirry hakuun

Autoni on VW-TRANSPORTER -02 T4 2,5 TDI ja ongelma on turvatyynyn (ohjauspyörän) johdon irtoaminen keskinavasta. Siitä irtosi vastusrullat ja muut tilpehöörit.Onko kellään tietoa että saisko korjattua muutenkuin ostamalla uuden Airbagin. On meinaan sairaan hintainen uusi.